Ben jij de supportmedewerker die eelloo komt versterken?

Wie zijn wij?

Eelloo is een bedrijf dat het graag een beetje anders doet. Wij helpen organisaties mensgerichter te maken en mensen volop de ruimte te geven. Werk is niet het enige dat telt. Ons ideaal is dat mensen hun persoonlijke doelen kunnen bereiken en samen sterke organisaties bouwen. Zo zien wij de toekomstbestendigheid van de arbeidsmarkt en die gaat ons aan het hart. Wij denken dat het anders kan en zijn hier al mee gestart.

Hoe is het bij ons?

Wij zijn geen doorsnee bedrijf. Er zijn bij ons geen managers, geen vast functiehuis en we verdelen met elkaar het werk. Dat betekent dat je bij ons jezelf kunt zijn en doorgaans veel vrijheid hebt in de manier waarop je je werkt doet. Tegelijkertijd hoort daar ook veel verantwoordelijkheid bij en commitment met ons bedrijf en onze doelstellingen. Kortom, een bijzondere werkomgeving waarin je je eigen krachten en talenten kunt ontdekken en benutten. We werken vanuit Fort ’t Hemeltje in Houten aan de rand van Utrecht, een bijzonder mooie plek. In ons handboek (kun je hier downloaden) kun je nog veel meer vinden over ons.

Wat bieden we onze klanten?

We koppelen psychologie aan technologie, data aan daden en wetenschappelijke modellen aan de soms ongrijpbare toekomst. Met onze producten geven we iedereen de regie over zijn eigen werk en toekomst. Wij bieden al ruim 30 jaar e-assessment instrumenten en platforms voor grote klanten en ook een groeiende groep kleine klanten. Naast onze instrumenten en platforms bieden we advies, maatwerk, trainingen en workshops.

Waar ga je aan werken?

Support is het kloppend hart van onze organisatie waar alle klanten en projecten samen komen. Voor de gebruikers van onze portals is support het eerste aanspreekpunt voor vragen. De meest voorkomende vragen hebben te maken met het gebruik van onze portals en instrumenten, zowel technisch als inhoudelijk.
In een team van 3 man ga je aan de slag met het blijvend professionaliseren van de supportdienstverlening. Samen gaan jullie een nieuw werkproces in de praktijk brengen en aanscherpen. Jij speelt hierin een belangrijke rol. Daarnaast ken je als eerste- en tweede lijn supportmedewerker onze software van binnen en van buiten. Je vindt het leuk om met onlinesystemen te werken en krijgt energie van adviseren en begeleiden van gebruikers op het platform. Je vindt het belangrijk dat de klant zo goed mogelijk geholpen wordt!

Belangrijke werkzaamheden

  • Telefonisch en per mail/chat beantwoorden van vragen van onze klanten en gebruikers.
  • 1ste lijns support: eerste aanspreekt punt klanten en gebruikers.
  • 2de lijns support: uitzoeken en oplossen vragen klanten en gebruikers.
  • Verwerken van calls en vragen in onze systemen.
  • (Potentiële) klanten te woord staan en enthousiasmeren over onze producten.

Onze wensen

  • MBO 4 werk- en denkniveau
  • Iemand die blij wordt van het helpen van klanten en zichzelf als echte serviceverlener ziet.
  • Affiniteit met onlinesystemen. Enige bekendheid met HRM-/ ICT–systemen is een pré.
  • Affiniteit met support op online productondersteuning.
  • Beschikbaar 32 tot 40 uur per week.
  • Daarnaast kun je je werk goed structureren, heb je een klantgerichte houding en ben je stressbestendig.

Wat bieden wij jou

  • Ongekend goede werksfeer met 35 gezellige collega’s in Nederland en 15 in Roemenië.
  • Toplocatie: ons kantoor bevindt zich in een fort in Houten (vlakbij Lunetten). Strak kantoor in een mooie groene omgeving.
  • Elke dag een duurzame lunch met verse producten van de boer (local-to-local).
  • Naast je salaris een laptop, onkostenregeling voor je mobiel en een goede pensioenregeling.
  • Bram de masseur die 1 keer per 2 weken langskomt.
  • Flexibiliteit qua werkplek, werktijden en vakantiedagen.
  • Gevulde koelkast.

Heb je interesse?

Wil je solliciteren op deze vacature, dan ontvangen we graag zo snel mogelijk jouw CV en reactie (motivatie of pitch) via solliciteren@eelloo.nl. Ook vragen kun je stellen via dit mailadres. Vervolgens vragen we je een online assessment te doorlopen en voeren we gesprekken met je.

Sluitingsdatum vacature: 20 maart 2019